Ursäkta :)

Jag får be om ursäkt att det har varit dålig uppdatering påcdet senaste. Det vkan lite bero på att jag inte har kommit på att blogga, hunnit eller inget att skriva om. Men nu kände jag att det var dax att blogga.

Lite om vad som har hänt:
•Midsommar har varit och jag får önska en glad midsommar i efterskott. Min familj firade midsommar med min faster och hennes familj. Först på morgonen plockade jag, min faster och mina två små gulle kusiner blommor och gjorde kransar. Sedan var vi alla borta vid kyrkan och tog lite lotter och kollade lite. Sen gick vi hem till oss och åt mat och en jordgubbs tårta, MUMS!! Och kvällen spenderades hemma hos min faster.
•Jag har varit hos tandläkaren och dragit ut en tand. Det var den sista av dom två jag skulle dra ut.
•Jag har varit hos polisen och fixat pass för....

Om två veckor ska jag åka med min kompis Johanna och hennes familj till GREKLAND, Zakyntos!!!! Det ska bli underbart att komma iväg lite. Men jag kommer att sakna alla nära och kära här i Sverige.

Jag har precis  kollat på Gossip Girl som jag hade spelat in. Mamma gjorde smörgås tårta innan för mamma och pappa fira 17 år som förlåvade och 9 år som gifta. Så grattis till dom. Farmor och farfar åt också här.

Imorgon ska jag på konfirmation för min kusin Recbecca konfirmeras :) Hoppas att jag kommer ihåg att lägga upp lite blider efter :)

Hej då<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0