12/2

Dax för Loooov!
Detta ska bli ett kort och bildlöst inlägg. Jag kommer beskriva min kommande vecka lite kort eftersom det kommer NOG inte bli något bloggande. Har väldiggt mycket att tänka på och göra. Kan kanske berätta lite bättre en annan gång.
Måndag: Säga hej då till mamma. SOVA och bara ta det lungt. (Kanske bloggar lite)
Tisdag: Städa för mormor och morfar kommer på kvällen.
Onsdag: Åka till Göteborg med mormor och morfar. Lämna han på sjukhuset.
Torsdag Mamma och morfar opereras. Jag och mormor vara i Göteborg och shoppa och försöka att inte tänka på mamma och morfar så mycket.
Fredag: Pappa är ledig och att vi förhoppningsvis får träffa mamma och morfar på sjukhuset.
Lördag och söndag: Får se om vi spenderar dagarna i Göteborg. Eller om min faster kommer till Borås om vi åker och träffar på henne en stund någon dag :)
Hoppas ni får ett bra lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0