Igår idag födelsedá

Igår blev det inget bloggande kom jag på. Dagen bestog endå bara av slapp, städ och spinning. I förrgår till igår sov min kära Sofia över hos mig. Det var jätte kul, vi sov på våran inglasade altan.
På kvällen igår ringde jag min andra vän och frågade om hon vill vara med mig idag och det vill hon och då föreslog jag att vi också kunde sova över och det gjorde vi. Så jag och Johanna nr 1 sov också  på våran inglasade altan.
Idag när jag vaknade kom jag på att pappa min fyller år :) så att jag ringde han och sjöng (förkortat på mitt vis) och sen kom johanna med en rolig kommentar :D :

Jag: Jag må han leva ja må han leava hip hip hurra. Grattis!!
Pappa: Tack
Johanna J: vilken väckarklocka man fick idag...

Idag kan jag och Johanna ner til stan för jag ska handla lite :) mamma frågade om jag kunde göra det och då sa jag att jag kunde det. Men jag ville inte åka själv då frågade jag om Johanna kunde åka med :)

Men nu ska vi äta frukost och fixa oss.
Hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0