GBG DAG!

Idag var jag i Göteborg med 4 härliga kompisar! Jag åkte dit med Lovisa och Ida, Vi gick och kollade på kläder m.m och sedan gick vi och åt på någon liten thai restaurang och det var gott! Sedan träffade vi Johanna och Linda när dom satt och åt och bredvid dom satt Paow och Steffi!! Fatta jag träffade Paow i Gbg :D Jag blev så glad när vi tog ett kort tillsammans :)
Vi åkte sen hem och nu ligger jag i min säng och chillar med Fb och lite musik på låg nivå :)
I Gbg blev det lite inköp:
Bh från H&M
Jacka från H&M
Linne från Tessie
Jag i min gosiga säng <3
Säger Good Night And Sweet Dreams <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnöt / rasmus ;)

2011-11-21 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0